Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

Άκης Πάνου


















Τα όνειρα χτίζονται

Τα όνειρα που μένουνε
μονάχα μες στη σκέψη

κανείς μην τα πιστέψει
τα σβήνει η ζωή.

Τα όνειρα που χτίζονται
κι αντέχουνε στο χρόνο
υφαίνονται με πόνο
χωρίς αναπνοή.

Είναι τόσο σκληρός ο αγώνας
μα τόσο γλυκός,
είναι τόσο μεγάλη η ζωή
όταν ζεις διαρκώς,
κι έτσι φτάνεις στο τέρμα
χωρίς να ‘χεις νιώσει μικρός
και παλεύεις, πεθαίνεις, περνάς
μα δεν είσαι νεκρός.

Τα όνειρα που παίρνουνε
για λίγο το μυαλό μου
μερώνουν τον καημό μου
μια τόση δα στιγμή.

Στα όνειρα που χτίζονται
το είναι μου κι αν δώσω
αξίζει να ’ναι τόσο
βαριά η πληρωμή.


*****************************


Άσε με ζωή

Μέθυσα και χτες το βράδυ
όπως κάθε βράδυ
και στο σπίτι μου γυρνώντας, πριν απ`το πρωϊ,
ήρθε πάλι στο μυαλό μου να με βασανίσει,
ήρθε να με ξεμεθύσει
η παλιοζωή.

Άσε με ζωή,
να σε ξεχάσω πίνω.
Είσαι εσύ εκείνο που βαρέθηκα.
Άσε με ζωή,
εσύ τα φταις που πίνω,
τα`χεις κάνει όλα τόσο ψεύτικα.

Πίνω
για να κοροϊδέψω τους καημούς που έχω.
Τους καημούς που δεν αντέχω,
που με λειώσανε.
Μέθυσα να λησμονήσω τις δικές σου πίκρες
και για λίγο να πιστέψω
πως τελειώσανε.

Άσε με ζωή.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου